IO SI IEL

marți, 30 iunie 2009

Io creca suntem amandoi nebuni.
Serios ba?
Da ma
De ce ba?
Pai ma ,fi atent acilea,daca io m-am gandit asa si io fiind cel mai dastept dintre noi,atuncia io am dreptate ma talambule si nu ma mai ingana.
Bine ba,fi tu destept ca io nu zic ba da ba io am nevoie se niste esplicatii ceva.
Pai la ce iti trebuie tie ma esplicatii?ce te-ai lovit la cap da diminieata si acuma ai capu mare si e gol?
Vezi ba de ce ne certam mereu?ca ma jicnesti,asa a fost si tactu un jicnitor ca tine ba,ca tata dumnezeu sa-l ierte avea o vorba,zicea "ba,tu in neamu asta al clacarilor sa n-ai incredere,ca astia ie niste oameni da nimic",ba si saracu tata avea dreptate ba,mari jeguri de oameni sunteti.
Ma da tu chiar te-ntreci cu gluma,pai ce treaba avea ma tactu cu neamu nostru,iereati niste saraci cand va luat tata in dijma sa ne sapati pamantu ma si tu saracie curata de om mergeai cu oile lu bunicu cand iereai mic si iti stergeai mucii cu manecile si stateai cu frunze de patlagina in gura si le rodeai toata ziua,Ia zi ma patlagina mai manci?de nu-ti mai pute gura?
Ba m-a poticnit un gand acuma,da nevastamea de ce te-ai legat taratura?
Cine ma io?
Da ba,ca a venit aseara bleaga si a inceput sa mi se planga ca tu no lasi in pace
Ma da voi bag sama ca sunteti leaca si tampiti,pai ce bai aveam io cu nevasta-ta?
Da io stiu ba?cum te legi tu da mine acuma asa te legi si de ia
Ma sti ceva?Ia sa ma lasati voi doi in pace ca ma albiti in cap
Bine ba da si tu sa ne lasi in pace si sa nu te mai prind pe la mine prin curte ca-ti rup picioarele.
Ma tu pe mine nu mameninta ca nu stiu ce-ti fac.
Ce-mi faci ba?Nu-mi faci nimic,ca esti ca tactu ,un fricos.
Pleaca ma dacilea ca te dau de pamant.
Plec ba,plec,da fi atent maine sa-mi aduci banii pe care mii datorezi.
Si daca nu?
Daca nu tre sa mai vorbim....am plecat ba
Bine ma ,du-te
Bine ba

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP