LIBERTATEA UNUI GAND

marți, 23 iunie 2009


Sclav al unei societati perverse,plina de ura si invidie,in care ideile nu sunt acceptate,ideile nu exista.Traiesti intr-o societate in care nu ti se cere sa gandesti,ti se cere sa respecti reguli.O societate in care esti invatat sa iubesti umilinta si mediocritatea si sa imbratisezi esecul.Te nasti cu speranta ,dar speranta moare in tine in fiecare zi,mor visele si aspiratiile,moare optimismul si toate sunt inlocuite de docilitate si indiferenta.Nu-ti pasa de tine dar iti pasa de ei,nu-ti pasa daca tu nu ai ce manca dar iti pasa sa-ti platesti facturile la timp...ti-e frica?ti-e frica sau ......mai rau...ti se pare normal?
Am o intrebare,tu omule cu minte,pentru cine iti traiesti viata?pentru ce scop nobil crezi ca faci tot ce faci in viata?Orasele au devenit gradini zoologice pline de oameni,inchisi in custi si bine hraniti,amuzament pentru o societate care ridica prostia la rang de destin.M-am nascut prost si in prostia mea ma fac din ce in ce mai prost si cresc in mine o prostie mai mare decat prostia celorlati.....sunt tare frate.Idolii nostrii sunt Bahmuteanca si Mircea Badea....lumea ura OTV-ul....gresit...acum toate televiziunile au devenit OtV-uri...traim intr-o tara plina de OTV-uri.....nu pleca de aici,asteapta pana la sfarsit,pana o sa cada cortina,sa vedem daca la sfarsit o sa aplaude cineva....eu o sa fiu in public,scuipand seminte pe un loc pe care nu l-am platit dar de care ma bucur....si admir...si tac...e dreptul meu....ce ....... mea......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP