Un citat

joi, 4 iunie 2009

Tragedia vieţii nu este că se termină atât de repede, ci că aşteptăm atât de mult să o începem.
(W.M. Lewis)

Am citit o dată. Am citit încă o dată... Am mai citit o dată să fiu sigur.
Am citit ultima dată şi am zis că... nu ştiu când începe viaţa, nu ştiu unde se termină. Nu ştiu dacă a început şi cât timp mai am... Nu ştiu când a fost clipa sau care va fi momentul când voi simţi că trăiesc sau dacă a început viaţa fără mine? Eu unde eram?
Eram cocoţat într-un măr... eram cocoţat într-un păr şi viaţa, ca un zmeu, a aburat peste mine şi m-a privit de sus acolo jos cum nu văd şi nu aud şi nu simt şi nu mă gândesc la câte lucruri zboară pe lângă mine... Unii aşteaptă o viaţă întreagă pentru o clipă, alţii trăiesc o clipă într-o viaţă... alţii trăiesc viaţa într-o clipă şi clipa pare o veşnicie.
Cineva a aşteptat o viaţă să se îndrăgostească, cineva a aşteptat o viaţă să îmbătrânească. Cineva a asteptat o viaţă să fie iubit şi cineva a aşteptat o viaţă să nu mai fie singur. Când au început toate? Şi când s-au sfârşit?

2 comentarii:

Nikol vineri, iunie 05, 2009 12:35:00 a.m.  

Oare eu cat voi mai astepta......?

pandhora miercuri, decembrie 15, 2010 12:30:00 a.m.  

viata nu ar trebui sa fie asteptare...dar este...
nu realizam....dar noi traim prea putin in prezent si asta pentru ca ne intoarcem mereu spre trecut si ne punem sperantele in viitor...
si uite asa il uitam pe"acum"...
da...asteptam prea mult timp ca sa incepem sa traim...si nici nu ne dam seama ca incepand...am si sfarsit...

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP