Singurătate

vineri, 12 iunie 2009

Spune-mi unde te-ai dus? De ce ai plecat şi când te vei mai întoarce? Spune-mi unde mi-ai pus speranţele şi unde mi-ai ascuns visele... De ce ai plecat fără niciun cuvânt? Am găsit uşa deschisă şi pe nimeni înăuntru... Am găsit o singură farfurie pe masă, am găsit o singură pernă pe pat... Am găsit şifonierul gol, am găsit urme, dar nu te-am găsit pe tine...
Am plecat de undeva, te-am găsit pe tine, am mers împreună şi apoi tu ai luat-o pe alt drum... De ce nu m-ai întrebat dacă vreau şi eu să vin cu tine? Nopţile sunt reci fără tine, somnul nu există când ştiu că nu e nimeni să iau în braţe, tremură gândurile... E frig... E frig în inima mea şi a îngheţat tot, sentimente, fericirea şi toate, doar fiindcă ai plecat... De ce?
Mergi singur pe drum, mergi singur şi îţi asculţi paşii şi ţi-ai dori să mai fie şi alţi paşi să meargă împreună cu ai tăi... Stai la masă şi mănânci şi ţi-ai dori ca în faţa ta să mai fie cineva care să facă acelaşi lucru. Stai în pat şi priveşti lumina lunii cum se oglindeşte în cameră. Ţi-ai dori să ai pe cineva lângă tine să se bucure de ceea ce vezi tu...
Ce e singurătatea? Singurătatea e atunci când viaţa e prea multă pentru tine, prea multă pentru un singur om şi simţi nevoia să o împarţi, momente în care fericirea nu mai e fericire doar pentru unul singur şi nefericirea devine disperare... Singurătatea este singurul moment în care nu mai eşti egoist, în care vrei să dai, vrei să primeşti.
Am văzut un melc pe o frunză. Era singur. Am văzut o floare într-un lan de grâu. Era singură. Nu te văd pe tine, dar te întreb, tu eşti?

4 comentarii:

Geo,  vineri, iunie 12, 2009 8:53:00 p.m.  

Ihim....;).....sunt.....Nu iti spuneam candva...striga-ma pe nume? Si apar?.....

iuliana sâmbătă, iunie 13, 2009 12:01:00 a.m.  

stiu cum e sa te simti singur. m-am simtit si eu asa mult timp pana sa am gasca. stiu cum e sa iti pui toate sperantele si visele in cineva si sa te dezamageasca. prieten nu am nici acum, un baiat care sa ma iubeasca desi am 25 de ani. 25 de ani de singuratate. nu am decat gasca. si le dau lor toata iubirea mea, atat cat pot cand nu ma cuprinde tristea si disperarea. si uneori ii supar, stiu ca imi vor binele, dar eu tot ma simt singura fara un baiat care sa ma iubeasca.scrii foarte frumos. si by the way am fost colegi la fac. dar nu ma stii.

Dezaxata sâmbătă, iunie 13, 2009 1:15:00 a.m.  

foarte frumos...:x dar trist in acelasi timp...nu uita speranta moare ultima

Anonymous,  sâmbătă, iunie 13, 2009 10:56:00 a.m.  

Singuratatea e si ea buna la ceva...uneori e nevoie sa fi tu cu tine insuti, mai pui ordine in ganduri, sentimente...dar nu trebuie sa dureze prea mult. Pentru unii devine obisnuinta si nu mai prmit apropierea altor persoane.
Se zice ca " ce e al tau e pus deoparte" asa ca nu dispera, o sa vina ziua cand o sa imparti totul cu persoana potrivita; asteptarea o sa merite.
Unele lucruri se intampla pentru ca ...asa a fost sa fie; destinul ne-a fost scris cu mult inainte sa ne nastem si doar in anumite situatii putem interveni ca sa modificam cate ceva. Chiar daca planuim inainte lucruri, viata are alte planuri cu noi...si totul se schimba radical...suntem pusi sa o luam de la capat....sau sa aplicam " planul B"
Puterea de a merge mai departe si capacitatea de a invata din propriile greseli se afla in noi;)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP