SA FIU DIN NOU COPIL

luni, 1 iunie 2009


M-am gandit cum ar fi....nu neg....m-am gandit....am stat si m-am gandit si amintiri s-au amestecat cu vise...si am realizat ceva....as vrea sa fiu din nou copil,dar nu pot....nu ma pot intoarce acolo pentru ca as lasa in urma aici iar aici oricat de urat ar fi fata de acolo este singurul lucru real din viata mea acum.Sa fiu din nou copil acum este un vis,sa fiu din nou copil e o dorinta ascunsa ...sa fiu din nou copil ?Ma uitam la poza in care eu copil zambeam,ma uitam la poze in care copilul zambea....ma uit acum in oglinda si rar inca il mai vad pe copilul din mine dar zambetul lui nu mai este la fel...nu mai vad sinceritatea aia dezarmanta,nu mai vad inocenta,nu mai vad bunatatea ochilor.....vad urme lasate de vreme si imagini lipite una peste alta care au dat ochilor o nuanta palida...nu mai gasesc stralucirea....imi aduc aminte de copilarie cu zambetul pe buze si cred ca in amintirile despre copilarie te poti ascunde de maturitate,refugiul tau in calea trecerii timpului.....copilul din noi nu dispare niciodata,doar se ascunde...speriat...dar cand isi da seama ca e sigur sa iasa afara ne schimba....si ne face sa vedem lumea cu alti ochi.....as vrea sa fiu din nou copil,sa o iau de la capat,sa mai am o data sansa sa retraiesc fericirea.....fericirea copilariei.Copilaria avea gust de inghetata cu capsuni si vanilie,copilaria avea gust de guma mestecata pana la absurd,copilaria avea gust de raset de copil,copilaria avea gust de ciocolata,multa ciocolata,copilaria avea gust de iubire,copilaria avea gust de siguranta,copilaria avea gust de lipsa de griji,copilaria era pura....insorita si calduroasa....imi aduc aminte de copilarie,imi aduc aminte de zile pe care credeam ca le-am uitat....si nu am nevoie de o zi anume ca sa fac asta...nu am nevoie de un 1 iunie ca sa stiu ca odata am fost copil,stiu ca am fost copil,poate inca mai sunt,toate astea sunt cu mine in fiecare zi.....Azi e 1 mai....si singurul lucru care imi vine in minte sunt desenele cu creta pe asfalt si un la multi ani labartat scris cu creta rosie....si pupicul fetitei cu parul blond si codite impletite si caldura din obrajii mei...asta inseamna 1 iunie...si nimic mai mult

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP