DESPRE MINE SI DESPRE TINE

joi, 4 iunie 2009

Tu zici ca e racoare afara si liniste.Eu zic ca in casa e asa bine si cald si e mai liniste decat ar putea sa fie vreodata la tine.
Tu zici ca ti-e frig.Eu zic ca sunt gol in camera goala si nici mie si nici ei nu ne este frig.
Tu zici serios?Eu zic da.
Tu zici ce am de gand sa fac in camera asta goala.Eu zic ca vreau sa te astept pe tine,camera nu stiu ce zice.
Tu zici ca te intrebi cat te voi astepta.Eu zic ca te astept pana vi.
Tu zici chiar de-ar dura o vesnicie?Eu zic ca eu nu voi fi o vesnicie.
Tu zici ca sunt grabit.Eu zic ca sunt rabdator.
Tu zici ca nu-i adevarat.Eu zic ca stiu despre mine mai multe decat stie oricine in lumea asta.
Tu zici ca parerea unei persoane despre sine nu poate fi obiectiva.Eu zic ca eu vorbesc din experienta,tu din ce vorbesti?
Tu zici ca vorbesti din experienta ta proprie.Eu zic ca pana acum eu n-am facut parte din experientele tale.
Tu zici ca nu vorbeai despre mine.Ru zic ca vorbeam despre mine.
Tu zici vrei biscuiti?Eu zic ai si lapte?
Tu zici ca o sa cumperi.Eu zic sa treci mai repede acasa.....si liniste

2 comentarii:

Anonymous,  vineri, iunie 05, 2009 6:05:00 p.m.  

Abstracta mai e lumea asta...

Anonymous,  sâmbătă, iunie 06, 2009 12:26:00 p.m.  

Abstracta? Nu... E simpla. Mai simpla decat iti imaginezi. :)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP